a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z #

Categorieën beginnend met C

Items beginnend met C

Corporate storytelling

Corporate storytelling

Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat u als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('Al 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe u als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.

Corporate storytelling (e-book)

Corporate storytelling (e-book)

Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat u als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('Al 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe u als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.

Cool

Cool

We slapen in een bed van IKEA, eten Noorse zalm, zweren bij Deense thrillerseries en komen tot rust in een Finse sauna. Maar wat weten we verder eigenlijk van Scandinavië?

Cool (e-book)

Cool (e-book)

We slapen in een bed van IKEA, eten Noorse zalm, zweren bij Deense thrillerseries en komen tot rust in een Finse sauna. Maar wat weten we verder eigenlijk van Scandinavië?

Cool NCRV-actie

Cool NCRV-actie

We slapen in een bed van IKEA, eten Noorse zalm, zweren bij Deense thrillerseries en komen tot rust in een Finse sauna. Maar wat weten we verder eigenlijk van Scandinavië?

Contentmarketing in 60 minuten

Contentmarketing in 60 minuten

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek.

Contentmarketing in 60 minuten (e-book)

Contentmarketing in 60 minuten (e-book)

Roepen dat je de beste bent, werkt niet meer. Je moet klanten binden door waardevolle en leuke informatie met ze te delen. Maar hoe pak je dat aan? Simpel: doe wat journalisten doen en deel aantrekkelijke verhalen met je publiek.

Complimenten­kalender ­2015

Complimenten­kalender ­2015

Elke dag biedt nieuwe kansen om de mensen om je heen een compliment te geven. Je partner, een vriend of een collega: iedereen vindt het prettig als je hem of haar waardeert. Laat je opnieuw inspireren door de creatieve ideeën en originele inzichten in deze populaire kalender.

Complimenten­kalender 2014

Complimenten­kalender 2014

Elke dag biedt nieuwe kansen om de mensen om je heen een compliment te geven. Laat je opnieuw inspireren door de creatieve ideeën en originele inzichten in deze kalender.

Complimenten­kalender 2013

Complimenten­kalender 2013

Elke dag biedt nieuwe kansen om de mensen om je heen een compliment te geven. Laat je inspireren door de creatieve ideeën en originele inzichten in deze kalender.
Competitive intelligence

Competitive intelligence

Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, ziet dan wat hij beter kan doen om zijn concurrent voorbij te streven.

Competitive intelligence (e-book)

Competitive intelligence (e-book)

Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, ziet dan wat hij beter kan doen om zijn concurrent voorbij te streven.

Coaching zonder grenzen

Coaching zonder grenzen

Geef je leiding aan Polen, Marokkanen, Surinamers en andere allochtonen? En heb je ook het gevoel dat je team niet optimaal functioneert door alle cultuurverschillen? Ontdek wat je kunt doen om miscommunicatie en conflicten op de werkvloer te voorkomen. Bouw een hecht team dat elke klus kan klaren!

Coaching aan de lopende band

Coaching aan de lopende band

Bang om leiding te geven aan vrachtwagenchauffeurs, callcentermedewerkers of cateringpersoneel? Nergens voor nodig! Lees hoe je mensen op de werkvloer effectief kunt motiveren. Niet door ze te pamperen of de les te lezen, maar door eerlijk en open te communiceren. Duidelijk leiderschap en actieve persoonlijke coaching garandeert gemotiveerde medewerkers. Een praktisch boek voor managers met praktische medewerkers.

[12  >>