Google AdWords in 60 minuten (binnenkort)

Google AdWords in 60 minuten (binnenkort)

Met Google AdWords kun je klanten bereiken die actief op zoek zijn naar jouw producten en diensten. Ontdek hoe je opvalt met originele en betaalbare AdWordscampagnes en een website die klaar is voor meer conversie. 

Pascal Selles, Ellen Verstraten en Laura Diepeveen werken als online marketing consultants elke dag met AdWords en kennen als geen ander de mogelijkheden.

Mag ik meneer Kristel even spreken? (Binnenkort)

Mag ik meneer Kristel even spreken? (Binnenkort)

Kristel Groenenboom runt sinds haar 23ste een miljoenenbedrijf dat containers bouwt. Maar een jonge, vrouwelijke directeur van een succesvol internationaal bedrijf? Die in een Porsche rijdt? Dat past niet in het plaatje van veel klanten en leveranciers, die dan dingen vragen als:

• 'Kun je vragen of de baas zo komt?'

• 'Aan wie kan ik de technische vragen stellen?'

• 'Mag ik meneer Kristel even spreken?'

 

Verbeter je schrijfstijl (binnenkort)

Verbeter je schrijfstijl (binnenkort)

Hoe komt het dat mensen de ene tekst geïnteresseerd lezen en bij de andere tekst in slaap sukkelen? Waarom wordt het ene rapport enthousiast gelezen terwijl het andere direct in de onderste la verdwijnt? Waarom sorteert de ene reclameslogan effect en de andere niet? Waarom wordt de ene roman een pareltje genoemd en de andere een aanfluiting? 

Het antwoord is stijl: een goede stijl versus een slechte stijl. Stijl is de presentatie van de inhoud. Tekstsoort, tekststructuur, woordkeuze, zinsbouw, spelling en interpunctie bepalen samen de stijl. En daarover gaat dit boek.

Het probleem met problemen (binnenkort)

Het probleem met problemen (binnenkort)

We zijn ontzettend goed in het bedenken van oplossingen, maar vaak werken ze niet omdat we het verkeerde probleem oplossen. In dit boek laat Wouter Fioole zien hoe u veel beter kunt worden in het oplossen van problemen, door het juiste probleem aan te pakken. 

Ondanks slimme technologie, gedetailleerde plannen en goede afspraken gaat het nog elke dag mis bij bedrijven, overheden en waarschijnlijk ook op uw werkplek. Wouter Fioole bestudeerde hoe wij mensen omgaan met problemen en hij ging praten met mensen die geen fouten mogen maken, zoals artsen, rechters en bruggenbouwers. Met overtuigende argumenten en verhalen laat Fioole zien hoe we veel beter kunnen worden in het vinden van het juiste probleem. 

 

De customer journey in kaart in 60 minuten

De customer journey in kaart in 60 minuten

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs.

Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.

Lichaamstaal (binnenkort)

Lichaamstaal (binnenkort)

Er gaat niets boven een persoonlijk gesprek. Maar hoe vaak heb je je niet vergist in de mooie praatjes en de blauwe ogen van uw gesprekspartner? Reken af met leugens, twijfels en verkeerde indrukken en ontdek hoe je met kennis van lichaamstaal mensen feilloos doorziet.

Lichaamstaalexpert Frank van Marwijk kent als geen ander de betekenis van de signalen die we onbewust uitzenden. Hij weet wat mensen bedoelen met hun houding, gebaren, gezichtsuitdrukkingen en stemgebruik. Na het lezen van dit boek boordevol verhalen en handige tips hoef je niet meer te twijfelen over je oordeel:

 

Miljonair met een gewone baan

Miljonair met een gewone baan

Een miljoen op de bank, wie droomt er niet eens van? Nooit meer werken, alles doen wat je wilt. Maar waarom zou je het bij dromen laten? Financieel onafhankelijk worden, dat kan iedereen. Ook als je een modaal inkomen hebt.

Om miljonair te worden hoef je niet dag en nacht te werken of de jackpot te winnen. Het geheim is om bescheiden te leven en tegelijkertijd slim te beleggen.

 

De digitale butler

De digitale butler

De ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie gaan razendsnel. Slimme computersystemen worden zelflerend en beschikken over vaardigheden die tot nu toe waren voorbehouden aan mensen, zoals kijken, luisteren en praten. Met de huidige ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie merk je online het verschil soms niet meer tussen mens of machine. Sneller dan je denkt zullen slimme bots tegen ons gaan praten en voor ons bedenken wat we op dat moment nodig hebben:

 

Cool NCRV-actie

Cool NCRV-actie

We slapen in een bed van IKEA, eten Noorse zalm, zweren bij Deense thrillerseries en komen tot rust in een Finse sauna. Maar wat weten we verder eigenlijk van Scandinavië?

Het is grijs en het schijt op je kop

Het is grijs en het schijt op je kop

Heb jij ook zo'n last van je manager? Van de zeemeeuwmanager bijvoorbeeld, die schreeuwend aan komt vliegen op jouw afdeling, je opzadelt met zijn shit en vertrekt zonder te helpen? Veel managers zijn ronduit slechte bazen. Weinig medewerkers zijn blij met hun manager.

Slechte managers vertragen projecten, dwarsbomen goede ideeën, bederven de sfeer en werken demotiverend. Daardoor gaat jouw relatie met collega's en klanten er niet op vooruit. Geen wonder dat je met buikpijn naar je werk rijdt.

 

Managen of niet, dat is de vraag

Managen of niet, dat is de vraag

Last van politieke spelletjes, ijdele managers of tegenvallende resultaten? Je vindt de antwoorden op de lastigste zakelijke dilemma’s in het werk van Shakespeare.

In Managen of niet, dat is de vraag laat Wiemer Renkema zien wat we kunnen leren van ’s werelds grootste toneelschrijver, William Shakespeare. Zijn lessen over leiderschap, diversiteit, authenticiteit en communicatie in stukken als Macbeth en Hamlet zijn nog altijd actueel. Er is veel veranderd in vierhonderd jaar, maar niet op het gebied van ambitie en bedrog, wantrouwen en verlangen.

 

Hoe krijg je altijd gelijk?

Hoe krijg je altijd gelijk?

Als feiten en argumenten niet meer werken heb je zwaarder geschut nodig om anderen te overtuigen. Dit boek bevat de 49 beste psychologische inzichten om met subtiele manipulatie zaken naar je hand te zetten. Mensen gaan doen wat jij wilt, en ze zullen je er zelfs om roemen.

Hoe geef je mensen de illusie dat ze controle hebben? Hoe creëer je de schijn van objectiviteit? Hoe maak je gebruik van de onbetrouwbaarheid van ons geheugen? Hoe zet je cijfers naar je hand? Hoe maak je gebruik van ieders angst voor verlies?

[12 3 4 5  >>