Coaching aan de lopende band

Coaching aan de lopende band

Bang om leiding te geven aan vrachtwagenchauffeurs, callcentermedewerkers of cateringpersoneel? Nergens voor nodig! Lees hoe je mensen op de werkvloer effectief kunt motiveren. Niet door ze te pamperen of de les te lezen, maar door eerlijk en open te communiceren. Duidelijk leiderschap en actieve persoonlijke coaching garandeert gemotiveerde medewerkers. Een praktisch boek voor managers met praktische medewerkers.

Van 10 tot 2 BV

Van 10 tot 2 BV

Wil je ook meer zeggenschap over je werk en de indeling van je werkweek? Sluit je dan aan bij de groeiende groep vrouwen die parttime werkt als zelfstandig ondernemer.
Wie is hier nu eigenlijk de baas?

Wie is hier nu eigenlijk de baas?

Ook het gevoel dat je eigenlijk niets te vertellen hebt in je bedrijf?
Maatschappelijk verantwoord ondernemen, moet dat?
En waar doe je het eigenlijk allemaal voor, al die uren op kantoor en in de file?
Acquisitie voor professionals

Acquisitie voor professionals

Bent u een professional, heeft u jarenlange ervaring en een imposant portfolio en bellen er toch geen nieuwe klanten?

Guerrilla­marketing

Guerrilla­marketing

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame - guerrillamarketing!
Het stresslogboek

Het stresslogboek

Aan het eind van de dag kom je steeds een paar uur te kort. Je bent vaak moe, slecht gehumeurd, je hebt vaker lichamelijke klachten dan je gewend was, te veel te doen, te veel zorgen, te veel verantwoordelijkheden. Klinkt dit bekend? Waarschijnlijk heb je last van stress.
Proximity­marketing

Proximity­marketing

Massacommunicatie maakt plaats voor directe dialoog met de klant, persoonlijk, plaatsgebonden en overtuigend. Ontdek aan de hand van twaalf concrete voorbeelden wat het potentieel is van proximity marketing. En wat er mis kan gaan.

Competitive intelligence

Competitive intelligence

Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, ziet dan wat hij beter kan doen om zijn concurrent voorbij te streven.

Corporate storytelling

Corporate storytelling

Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat u als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('Al 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe u als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.

Journalists don't bite

Journalists don't bite

Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding.
Journalisten bijten niet

Journalisten bijten niet

Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding.

Klaar voor de start

Klaar voor de start

Wie kan beter een antwoord geven op deze vragen dan ondernemers – beginnende ondernemers die hun eerste successen net hebben gevierd.
<<  8 9 10 11 12 [1314  >>