Guerrilla­marketing

Guerrilla­marketing

Mannen in ondergoed langs snelwegen die een lift naar een kledingbedrijf willen. Drollen op straat waarin vlaggetjes met een hotelnaam zijn gestoken. Bedrijven proberen steeds meer op te vallen. Ze gebruiken buzz, viral, ambush, stealth, grassroots en mond-tot-mondreclame - guerrillamarketing!
Het stresslogboek

Het stresslogboek

Aan het eind van de dag kom je steeds een paar uur te kort. Je bent vaak moe, slecht gehumeurd, je hebt vaker lichamelijke klachten dan je gewend was, te veel te doen, te veel zorgen, te veel verantwoordelijkheden. Klinkt dit bekend? Waarschijnlijk heb je last van stress.
Proximity­marketing

Proximity­marketing

Massacommunicatie maakt plaats voor directe dialoog met de klant, persoonlijk, plaatsgebonden en overtuigend. Ontdek aan de hand van twaalf concrete voorbeelden wat het potentieel is van proximity marketing. En wat er mis kan gaan.

Competitive intelligence

Competitive intelligence

Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, ziet dan wat hij beter kan doen om zijn concurrent voorbij te streven.

Corporate storytelling

Corporate storytelling

Klanten, medewerkers en andere belanghebbenden nemen geen genoegen meer met goedkope reclameslogans. Wat u als bedrijf nodig hebt, zijn geloofwaardige verhalen die zo inspirerend, aansprekend en herkenbaar zijn dat mensen zich er mee willen identificeren.
Marketingdeskundige en copywriter Peter van der Wijk ('Al 't goeie komt van Melkunie-koeien') beschrijft op een prikkelende manier hoe u als bedrijf goede verhalen kunt ontdekken en communiceren.

Journalists don't bite

Journalists don't bite

Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding.
Journalisten bijten niet

Journalisten bijten niet

Interview op komst en last van koudwatervrees? 'Journalisten bijten niet!' laat zien hoe een zelfverzekerd mediaoptreden staat of valt bij een goede voorbereiding.

Klaar voor de start

Klaar voor de start

Wie kan beter een antwoord geven op deze vragen dan ondernemers – beginnende ondernemers die hun eerste successen net hebben gevierd.
Orde op zaken

Orde op zaken

Een overvolle agenda, uitpuilende archiefkasten, een met rommel bezaaid bureau. Om gek van te worden! Nu is het tijd om uw werkplek en uw werkwijze grondig te reorganiseren.

De zeven zonden van verkopers

De zeven zonden van verkopers

Veel verkopers begaan keer op keer dezelfde zonden:

• denken dat koude acquisitie niet werkt
• hetzelfde doen als de concurrent
• in de verkeerde vijver vissen
• veel te snel een aanbod doen
• de verkeerde vragen stellen
• geloven in verkoopfabeltjes
• niet leren van uw fouten

Het wijnlogboek

Het wijnlogboek

Lekker wijntje, denk je bij jezelf als je de lege fles op het aanrecht zet. Een paar weken later bedenk je plotseling dat je er best weer een glas van zou lusten, maar je bent vergeten welke wijn het was!
<<  8 9 10 11 12 [13