60 MIN SERIE

Online trends 2014 in 60 minuten

Online trends 2014 in 60 minuten

Wat zijn de belangrijkste online trends voor 2014 en wat betekenen ze voor jou? In dit boek leggen twaalf Frankwatching- experts uit welke online ontwikkelingen je niet mag missen en hoe je er slim op inspeelt.
Schrijven voor seo in 60 minuten

Schrijven voor seo in 60 minuten

Op internet concurreer je met miljoenen websites. Hoe kun je toch opvallen? Er is een slimme manier: SEO. Door een website goed doorzoekbaar te maken en de juiste woorden te kiezen val je sneller op.

Videomarketing in 60 minuten

Videomarketing in 60 minuten

Video is een ontzettend effectief medium voor bedrijven en professionals. Mensen houden nu eenmaal meer van visuele beelden dan van tekst.

Sociale media strategie in 60 minuten

Sociale media strategie in 60 minuten

Wil je sociale media slim, serieus en succesvol inzetten? Dan is dit boek een absolute aanrader. Sociale media kunnen je zakelijk veel opleveren, als je weet wat je ermee wilt bereiken. 

Linkedin­marketing in 60 minuten

Linkedin­marketing in 60 minuten

LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk ter wereld, maar hoe zet je het succesvol in als marketingtool? Volgens LinkedIn-expert Martine Meijburg is er voor bedrijven en zelfstandige professionals nog een wereld te winnen op LinkedIn.

Slimmer online werken in 60 minuten

Slimmer online werken in 60 minuten

Heb jij ook last van te veel informatie en te weinig tijd? Ontdek hoe je slimmer online kunt werken door gebruik te maken van je smartphone, tablet en computer.

E-mailmarketing in 60 minuten

E-mailmarketing in 60 minuten

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant?

Bloggen als een pro in 60 minuten

Bloggen als een pro in 60 minuten

Iedereen kan bloggen, maar hoe word je daarmee succesvol? Volgens blogexpert Elja Daae begint dat met authenticiteit, focus en toewijding.

<<  1 2 [3